Urząd pracy może dofinansowywać poniesione przez pracodawcę koszty na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenie społeczne z tytułu zatrudnienia skierowanych bezrobotnych zamieszkałych na obszarze gmin lub miejscowości dotkniętych powodzią. Urząd pracy przyznając pomoc bierze pod uwagę zakres i skalę zniszczeń u pracodawcy spowodowane powodzią.
Dofinansowanie będzie przysługiwało przez okres do 12 miesięcy, jednak nie dłużej niż do 31 grudnia roku następującego po roku, w którym nastąpiła powódź i pod warunkiem, że pracodawca nie zmniejszy w tym okresie liczby zatrudnionych pracowników w stosunku do stanu na dzień podpisania umowy o refundację.
Pracodawca będzie mógł otrzymać zwrot w wysokości wypłacanych wynagrodzeń, nie przekraczającej miesięcznie iloczynu dwukrotnego minimalnego wynagrodzenia za pracę (tj. 8.600 zł) i liczby zatrudnionych bezrobotnych, w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy.
Urząd pracy może dofinansowywać poniesione przez pracodawcę koszty na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenie społeczne zatrudnionych pracowników, w przypadku zniszczenia zakładu na skutek powodzi. Urząd pracy przyznając pomoc bierze pod uwagę zakres i skalę zniszczeń u pracodawcy spowodowane powodzią.
Dofinansowanie będzie przysługiwało przez okres do 12 miesięcy, jednak nie dłużej niż do 31 grudnia roku następującego po roku, w którym nastąpiła powódź i pod warunkiem, że pracodawca nie zmniejszy w tym okresie liczby zatrudnionych pracowników w stosunku do stanu na dzień podpisania umowy o refundację.
Pracodawca będzie mógł otrzymać zwrot w wysokości wypłacanych wynagrodzeń, nie przekraczającej miesięcznie iloczynu dwukrotnego minimalnego wynagrodzenia za pracę (tj. 8.600 zł) i liczby zatrudnionych pracowników, w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy.
Przykładowo pracodawca zatrudniający 10 pracowników będzie mógł otrzymać miesięcznie zwrot w wysokości wypłacanych wynagrodzeń, nie przekraczającej jednak 86 tys. zł.
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Pani Agata Pawłowska, tel. 77 436 99 94, e-mail: a.pawlowska@pup-prudnik.pl
Typ | Nazwa pliku | Dodano | Rozmiar | |
---|---|---|---|---|
Wniosek_o_refundację skierowanych bezrobotnych (art.20) (.pdf 490.51kb) | 2024-11-18 | 490.51kb | POBIERZ | |
Wniosek_o_refundację skierowanych bezrobotnych (art.20) (.docx 64.19kb) | 2024-11-18 | 64.19kb | POBIERZ | |
Wniosek_o_refundację_ zatrudnionych pracowników (art.21 ust. 1) (.pdf 279.38kb) | 2024-11-18 | 279.38kb | POBIERZ | |
Wniosek_o_refundację_ zatrudnionych pracowników (art.21 ust. 1) (.docx 52.88kb) | 2024-11-18 | 52.88kb | POBIERZ | |
Art. 21 - zał. nr 1. Wykaz pracowników objetych refundacją art. 21 (.docx 14.13kb) | 2024-11-18 | 14.13kb | POBIERZ | |
Formularz informacji-pomoc inna (.xlsx 82.32kb) | 2024-11-18 | 82.32kb | POBIERZ |