Zaproszenie do składania ofert na organizację szkolenia Prawo jazdy kategorii C, C+E

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku w ramach procedury rozeznania rynku zaprasza Podmioty będące instytucjami szkoleniowymi do złożenia propozycji organizacji szkolenia w zakresie „Prawo jazdy kat. C, C+E” dla 3 osób bezrobotnych.

Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez zatrudnienia realizowana przez PUP w Prudniku (II) wspierana jest z projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 5.1.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21, pok. 3 (sekretariat) z adnotacją:

Oferta dotycząca usług szkoleniowych w ramach zaproszenia ofertowego -
„Prawo jazdy kategorii C,C+E” dla 3 osób bezrobotnych.

Termin składania ofert upływa 23 kwietnia 2024 r. o godzinie 13:00 (czasu lokalnego).

Szczegółowe informacje dotyczące przeprowadzonej procedury zawarte są w załączniku: Zaproszenie Prawo jazdy kat. C,C+E FEO

Wszelkich dodatkowych informacji dotyczących przedmiotowego zaproszenia (rozeznania rynku) udziela:
Pani Aleksandra Kulbaba - tel. 77 436 99 82

 

#FunduszeEU #FunduszeEuropejskie

Aktualność dodana przez: Radosław Nosidlak (2024-04-15 11:12:58) , zredagowana przez: Radosław Nosidlak (2024-07-25 14:28:12)
Data wydarzenia : 2024-04-16
Data publikacji : 2024-04-15

Pliki do pobrania

Typ Nazwa pliku Dodano Rozmiar
Dokument PDF Zaproszenie_Prawo_jazdy_kategorii _C,C+E_FEO 2024-04-15 448.67kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_1_Formularz_oferty 2024-04-15 355.68kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_1_Formularz_oferty 2024-04-15 50.98kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_2_Wzór_umowy 2024-04-15 272.00kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_3_Preliminarz_kosztów 2024-04-15 274.37kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_3_Preliminarz_kosztów 2024-04-15 50.02kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_4_Oświadczenie_RIS 2024-04-15 303.68kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_4_Oświadczenie_RIS 2024-04-15 49.17kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_5_Oświadczenie_do_postepowania_o_udzielenie_zamówienia 2024-04-15 479.52kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_5_Oświadczenie_do_postepowania_o_udzielenie_zamówienia 2024-04-15 51.04kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_6_Program_szkolenia 2024-04-15 209.10kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_6_Program_szkolenia 2024-04-15 50.57kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_7_Oświadczenie_wnioskodawcy 2024-04-15 461.93kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_7_Oświadczenie_wnioskodawcy 2024-04-15 52.45kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_8_Harmonogram 2024-04-15 375.27kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_8_Harmonogram 2024-04-15 48.71kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_9_Wzór_zaświadczenia 2024-04-15 201.42kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_9_Wzór_zaświadczenia 2024-04-15 48.68kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_10_Oświadczenie_o_braku_powiązań_osobowych_kapitałowych 2024-04-15 198.92kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_10_Oświadczenie_o_braku_powiązań_osobowych_kapitałowych 2024-04-15 50.95kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_11_Wyposażenie_dydaktyczne 2024-04-15 458.79kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_11_Wyposażenie_dydaktyczne 2024-04-15 49.70kb POBIERZ
Dokument PDF Załącznik_12_Wykaz_kadry_dydaktycznej 2024-04-15 126.08kb POBIERZ
Dokument docx Załącznik_12_Wykaz_kadry_dydaktycznej 2024-04-15 54.31kb POBIERZ