Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 Oś priorytetowa 05- Fundusze Europejskie wspierające opolski rynek pracy i edukację Działanie 5.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez zatrudnienia realizowana przez PUP, Projekt pn. Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez zatrudnienia realizowana przez PUP w Prudniku (II).
Nabór „Wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy"
odbędzie się od 30.07.2024 r. do 31.07.2024 r.
Maksymalna kwota refundacji o jaką można wnioskować wynosi 36 500,00 zł brutto.
W ramach naboru planowane jest przyznanie łącznie 7 refundacji.
„Wnioski o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy” wraz z kompletem wymaganych załączników, należy złożyć w Powiatowym Urzędzie Pracy w Prudniku, ul. Jagiellońska 21 w godzinach od 8:00 do 15:00 lub przesłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, ul. Jagiellońska 21, 48-200 Prudnik (liczy się data stempla pocztowego).
Prosimy o składanie wniosków w formie wydruku kolorowego
Aktualny Regulamin refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku" oraz aktualny Wniosek o refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy wraz z załącznikami, dostępne są w dokumentach do pobrania: www.pup-prudnik.pl
Szczegółowych informacji udziela Pani Krystyna Minartowicz – telefon 77 436 99 84.
#FunduszeEU #FunduszeEuropejskie
Typ | Nazwa pliku | Dodano | Rozmiar | |
---|---|---|---|---|
Regulamin przyznawania refundacji kosztów wyposażenia (.pdf 2.91MB) | 2023-07-25 | 2.91MB | POBIERZ | |
Zarządzenie_nr_3_2024 (.pdf 294.17kb) | 2024-01-25 | 294.17kb | POBIERZ | |
Zarządzenie_nr_15_2023 (.pdf 234.46kb) | 2023-07-25 | 234.46kb | POBIERZ | |
FEO_Wniosek_o_refundacje_kosztow_wyposażenia_stanowiska_pracy_ (.docx 108.71kb) | 2024-01-25 | 108.71kb | POBIERZ | |
FEO_Wniosek_o_refundacje_kosztow_wyposażenia_stanowiska_pracy_ (.pdf 484.08kb) | 2024-01-25 | 484.08kb | POBIERZ | |
Załącznik_1_klauzula_informacyjna (.pdf 134.39kb) | 2024-01-25 | 134.39kb | POBIERZ | |
Załącznik_2_oswiadczenie_wnioskodawcy (.pdf 129.00kb) | 2024-01-25 | 129.00kb | POBIERZ | |
Informacja_o_otrzymanej_pomocy_de_minimis (.xls 50.50kb) | 2024-02-01 | 50.50kb | POBIERZ | |
Formularz-informacji-przedstawianych-przy-ubieganiu-sie-o-pomoc-de-minimis (.xlsx 76.09kb) | 2024-07-26 | 76.09kb | POBIERZ | |
Formularz-informacji-przedstawianych-przy-ubieganiu-sie-o-pomoc-de-minimis (.pdf 578.40kb) | 2024-07-26 | 578.40kb | POBIERZ |