Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, finansowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 Priorytet 5 – Fundusze Europejskie wspierające opolski rynek pracy i edukację. Działanie 5.1 – Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez zatrudnienia realizowana przez PUP projekt pn. „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez zatrudnienia realizowana przez PUP Prudnik (I)", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Nabór „Wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy "
odbędzie się od 09 do 11 października 2023 r.
Maksymalna kwota refundacji o jaką można wnioskować wynosi 35 000,- zł brutto.
W ramach naboru planowane jest przyznanie łącznie 8 refundacji.
„Wnioski o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy” wraz z kompletem wymaganych załączników, należy złożyć w Powiatowym Urzędzie Pracy w Prudniku,
ul. Jagiellońska 21 w godzinach od 7:30 do 15:00 lub przesłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, ul. Jagiellońska 21, 48-200 Prudnik (liczy się data stempla pocztowego).
Prosimy o składanie wniosków w formie wydruku kolorowego
Aktualny Regulamin refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku" oraz aktualny Wniosek o refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy wraz z załącznikami, dostępne są pod linkiem:
http://pup-prudnik.pl/strona/dokumenty-do-pobrania/137
Szczegółowych informacji udziela Pani Krystyna Minartowicz – telefon 77 436 99 84
#FunduszeEU #FunduszeEuropejskie
Typ | Nazwa pliku | Dodano | Rozmiar | |
---|---|---|---|---|
Zarządzenie_nr_15_2023 (.pdf 234.46kb) | 2023-07-25 | 234.46kb | POBIERZ | |
Regulamin przyznawania refundacji kosztów wyposażenia (.pdf 2.91MB) | 2023-07-25 | 2.91MB | POBIERZ | |
FEO_Wniosek_o_refundacje_kosztow_wyposażenia_stanowiska_pracy_old | 2023-07-25 | 123.51kb | plik stracił ważność | |
FEO_Wniosek_o_refundacje_kosztow_wyposażenia_stanowiska_pracy_old | 2023-07-25 | 474.03kb | plik stracił ważność | |
Zał. 1 Klauzula informacyjna_old | 2023-07-25 | 139.58kb | plik stracił ważność | |
Zał. 2 Oświadczenie Wnioskodawcy_old | 2023-07-25 | 132.15kb | plik stracił ważność | |
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (.xlsx 78.90kb) | 2017-01-01 | 78.90kb | POBIERZ | |
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (.pdf 536.99kb) | 2017-01-01 | 536.99kb | POBIERZ | |
Informacja o otrzymanej pomocy de minimis (.xls 50.00kb) | 2015-01-05 | 50.00kb | POBIERZ | |
Informacja o otrzymanej pomocy de minimis (.pdf 307.37kb) | 2015-01-05 | 307.37kb | POBIERZ |