Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
http://pup-prudnik.pl/wydarzenie/191/zaproszenie-dla-instytucji-szkoleniowych

Zaproszenie dla instytucji szkoleniowych


Zaproszenie dla Instytucji Szkoleniowych do składania oferty szkoleniowej na szkolenie pn: „Prawo jazdy kategorii C ” w wymiarze 50 godzin dla 1 osoby bezrobotnej.

 

 

Postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) – zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Instytucja szkoleniowa zainteresowana realizacją przedmiotowego szkolenia musi spełniać warunek posiadania aktualnego na 2017 r. wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej!

 

  1. Celem szkolenia jest przygotowanie osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat. C, do kierowania danymi pojazdami w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego. Przygotowanie uczestników do zdania teoretycznego i praktycznego państwowego egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Opolu i otrzymania prawa jazdy kategorii C.
  2. Wymagane jest, aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
  3. Szkolenie powinno być realizowane na terenie Prudnika.
  4. Szkolenie powinno rozpocząć się w możliwie najbliższym terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
  5. Szkolenie powinno być realizowane zarówno w formie zajęć teoretycznych, jak i praktycznych.
  6. Instytucja musi zapewnić w ramach realizacji szkolenia:
    • odpowiednią kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe dostosowane do tematyki prowadzonych zajęć w ramach szkolenia,
    • odpowiednie materiały szkoleniowe dla uczestnika, które powinny zostać przekazane uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem odbioru na początku szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć i przejść na jego własność,
    • sprzęt, wyposażenie dydaktyczne zgodne z zakresem tematycznym kursu, w ilości i asortymencie niezbędnym do prawidłowej realizacji programu kursu,
    • pomieszczenia dostosowane do prawidłowej realizacji programu kursu,
    • warunki pracy i nauki zgodne z przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Ochrony Przeciwpożarowej.

 

  1. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem państwowym i wydaniem stosowanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.

 

W sytuacji zainteresowania nawiązaniem współpracy w wyżej wymienionym zakresie prosimy o wypełnienie FORMULARZA OFERTY SZKOLENIOWEJ, programu szkolenia i preliminarza szkolenia oraz ich przesłanie do dnia 14.03.2017 r. do godz. 13:00.

Formularz oferty szkoleniowej wraz z załącznikami z zaznaczeniem w temacie wiadomości „Odpowiedź na zaproszenie" może zostać przesłany w formie elektronicznej na adres: a.sobol@pup-prudnik.pl lub a.barwieniec@pup-prudnik.pl w ww. terminie.
Dane zawarte w formularzu oferty szkoleniowej wraz z załącznikami niezbędne są do dokonania przez Urząd oceny oferty szkoleniowej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy oraz przyjętą procedurą dokonywania wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP w Prudniku – stąd wymagane jest kompletne jego wypełnienie.

Ponadto Urząd informuje, iż instytucja, która zostanie wybrana do przeprowadzenia ww. szkolenia zobowiązana będzie do przedłożenia w Urzędzie, wymaganych stosownymi przepisami prawa dokumentów, których wykaz zostanie zawarty w odrębnym piśmie.

Informujemy, ze złożenie formularza oferty szkoleniowej nie jest wiążące dla żadnej ze stron.

Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Urzędu pod nr telefonu: 77 436 99 82, 77 436 99 82.